Künye   |  Bize Ulaşın   |  Giriş Sayfam Yap   |  Sık Kullanılanlara Ekle

ÇİN'DE KÖPEKLERE AKIL ALMAZ İŞKENCE

ÇİN'DE KÖPEKLERE AKIL ALMAZ İŞKENCE

Çin'de köpek restorantlarına satılan köpek etleri bakın nasıl hazırlanıyor...

8 Eylül 2009 21:49
font boyutu küçülsün büyüsün


Bu görüntüleri içiniz kaldırmayabilir.

Tıklamadan önce iyi düşünün.

Fakat İnsan suretindeki yaratıkların,para kazanmak hırsı ile köpeklere yaptıkları akıl almaz işkencelere şahit olmak istiyorsanız o başka.

İşte Çin'de köpek olmak ne büyük talihsizlik dedirten o görüntüler:

 










yorumlayorum ekle


Yorumlar (8)
  • şerefsiz bunlar / 23 Nisan 2011 01:28

    şerefsiz bunlar

    Yaw bunlar ne acımasız bişe haysiyetsiz Allah Size O acının daha kötüsünü versiinn.............. bir gün oo acı sizde cekeceksinizz --> Saygılarımla
  • selin akarsu / 20 Mart 2011 00:50

    :(:((:(

    bence tüm dünyadaki köpekleri yada tüm hayvanları koruma altına alınması lazım
  • selin akarsu / 20 Mart 2011 00:49

    :(:(:(

    ben bu hayvanlara eziyen eden kişileri allaha haval ediyorum bu ikenceyi ederken hiçmi bn ne yapıyorum diye üzülmedilermi bn onların tek bir göz yaşı dökmesine bile üzülürken bunları böyle yaparken görmek bni ... yani bunlar insan dışı bir varlık ... belki bizim gibi gözükebilirler ama içlerinde kalp diye bir şey yoq ... olsaydı bunları yapmazlardı bnce bunları ii bir ders vermek lazım ... belki tekrar devam etmezler... ama.. içlerinde en az bi hayvan sewgisi varsa etmezler ... ama görüyorumki bunlar ...hiç bir sözle yada başka bir ders bunları .... insanlığa getirilmez.... bence bunlara tek bir çift laf söylenebilir (öbür dünyada bunların iki katı acısını çeksinler) aminn....
  • merhamet / 10 Şubat 2011 09:54

    vahşet

    Bu acımasızlığa söyleyecek söz hıçkırıp ağlayarak bulamıyorum.Allahım (c.c.),Hz.Mehdi(A.S.)'ı gönderda bu zalimlerin yaptıklarına bir son versin diye dua ediyorum.
  • hüseyin susamaz / 15 Mayıs 2010 22:51

    hüseyin

    Editörün Notu: Tepkinizde haklı olsanız da,yorumunuz kriterlerimize uymuyor Hüseyin Bey...
  • asya teknik.a.ş / 22 Nisan 2010 13:55

    beddua

    dilerim rabbimden o varlıklara işlediğiniz işkencenin bin mislisinide sizin yakınlarınıza versin de siz de izleyin lanet yaratıklar.
  • mert / 14 Mart 2010 19:37

    köpekler

    bu ne bunlar ne onursuz şerefsizler o hayvanların yerine kendinizi öldürsenize hepinizin allah belasını versin bir gün sizde inşallah o duruma düşersinizde sizide öldürürlerde o zaman anlarsınız ölüm neymiş o hayvanların ne günahı var
  • faık can / 9 Şubat 2010 17:24

    tuhh

    ........ yıcek baska bıse yokmu a.q







Anket

Türkiye'nin;tek Devlet,tek Millet,tek Dil ve Tek Bayrak diye ifade edilen üniter yapısıyla ilgili herhangi bir endişeniz var mı?

  • Evet
  • Hayır
  • Kısmen
  • Fikrim yok



   [ sonuçlar için tıklayın ]